מידע על צילומי חאלקה

צילומי חלאקה (מלשון המילה תגלחת בערבית ) זה צילומים של מנהג עתיק שבו מספרים את הילד בגיל שלוש בטקס מרגש וחגיגי בפעם הראשונה בחייו . בגיל שלוש שנחשב בתורה כגיל מיוחד שבו הופך התינוק לבשל ללימוד תורה וזאת לומדים מהפסוק "שלוש שנים יהיו לכם ערלים לא יאכל ובשנה הרביעית יהיה כל פריו קודש הילולים ל ה' ".

צילומי חלאקה נהוג לעשות בסמוך ליום הולדת שלוש, ברוב העדות חילונים ודתיים. רצוי להגיע לסטודיו שלי לצילומים שבועיים לפני יום ההולדת וזאת על-מנת שאספיק לערוך את התמונות והאלבום שיהיה מוכן ליום ההולדת, ולהשוויץ בפני המשפחה והחברים.

צילומי החלאקה אורכים בדרך כלל בסטודיו שלי בין ארבעים דקות לשעה, תלוי אם ההורים והאחים עושים צילומי משפחה או לא ותלוי בזרימה של הצילומים.

אני ממליצה להביא 3 סטים שונים של בגדים, רצוי בגדים שתואמים לרקעים שבחרתם לצילומי חלאקה. אין צורך להביא טלית לילד או כיפה, את זה אתם מקבלים ממני בסטודיו. בנוסף יש לי ספר תורה קטן והמון רקעים מיוחדים.

ניתן להביא אחים והורים כך שזו תהיה חוויה ומזכרת לכל המשפחה, כמובן שנצלם אותם בצילומי משפחה.

יש לי מאות רקעים שונים ואביזרים ייחודים – ספר תורה קטן, טלית, ציצית וכיפה לילד.

ניתן לראות מחירים לצילומי חאלקה בהתאם לחבילה כאן.

אני מצלמת צילומי חלאקה ביבנה בסטודיו מרווח ומפואר עם מזגן ואביזרים מהממים.

ניתן לראות דוגמאות לאלבומים כשתגיעו לסטודיו שלי, תוכלו לבחור ולקבל גם אלבום, כמובן בתוספת תשלום.

כן ניתן להגיע אלי גם בימי שישי בתוספת תשלום של 100 ₪

אני משתדלת להכין את התמונות הכי מהר שאפשר, לרוב-עד שבועיים מיום הצילומים.

רצוי להיכנס לאינטרנט שבועיים קודם ולהתרשם מתמונות חלאקה של צלמות לעשות רשימה של 2-3 צלמות שאהבתם שהם בטווח נסיעה, להתקשר אליהן, לבדוק מולם זמינות ומחירים. הכי חשוב זה להרגיש חיבור לצלמת שתבחרו.

כל התמונות עוברות עריכה בסיסית

מתחילים בצילומי משפחה מושקעים וכיפיים, לאחר-מכן עוברים לטקס של קבלת הטלית ואז מצטלמים עם הספר תורה וקוראים תפילה לחלאקה, ולסיום-טקס התספורת המסורתי.

צילומי חלאקה | שמרית חן צלמת מקצועית
צילומי חלאקה | שמרית חן צלמת מקצועית

תפילה בשעת החלקה

"ישימך אלוקים כאפרים וכמנשה יברכך ה' וישמרך יאר פניו אליך וישם לך שלום ונחה עליו רוח ה' רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת ה'. ריבון כל העולמים ואדוני כל האדונים שבזכות כל הצדיקים והחסידים מיום שנברא העולם ועד סופו ובזכות תורתך הקדושה והטהורה ובזכות מצוותיך ושמותיך הקדושים שבה ובזכות מצות פאת הראש שצוויתנו בתורתך "לא תקפו פאת ראשכם" ובזכות הצדיק הקדוש הזה התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי כמו שזכה הנער הזה לפאת הראש כן יזכה לתורה ולחפה ומצות ומעשים טובים ויורה הוראות בישראל בחיי אביו ובחיי אמו אמן נצח סלה".