מידע על צילומי משפחה

הזמן המתאים לעשות צילומי משפחה בסטודיו

מתי כדאי לבצע צילומים מקצועיים למשפחה? מהם היתרונות שיש לסטודיו? ומדוע חשוב לבחור בצלמת בעלת רקע מתאים וניסיון רב?

המשפחה שלך צוברת חוויות רבות מדי יום ואת חלקן ניתן לשמור על ידי צילום מקצועי. צילומים של על המשפחה בסטודיו מעניקים לילדים ולהורים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. במהלך היום עולים שלל רגשות, חיוכים עולים על הפנים, מדי פעם יכולה להיות מעט מבוכה, אך היא נעלמת במהירות ומפנה מקום לתמונה איכותית.

צילומי משפחה בסטודיו | שמרית חן סטודיו לצילום

האם הגיע הזמן לעשות צילומי משפחה מקצועיים?

ברגע שעולה אצלך השאלה האם הגיע הזמן ליום צילומים מקצועי, התשובה היא ככל הנראה "כן". ישנן משפחות אשר מגיעות לסטודיו אחת לשנה ויש משפחות אשר מגיעות לפני אירועים חשובים בחיים כמו בהיריון נוסף, לפני בר או בת מצווה, כשהתינוק או התינוקת בגיל שנה ועוד.

אם חשוב לך שיהיו לך צילומים מקצועיים של כל המשפחה ואם ברור לך שהרגעים הקטנים והקסומים עוברים במהרה, נראה שזה הזמן שנדבר ונתאם מפגש של צילום שבו תשתתף כל משפחה. אל הסטודיו מגיעות משפחות עם ילדים קטנים ועם ילדים גדולים. כולן עוברות חוויה ייחודית ונהנות מתמונות שכיף להסתכל עליהן ולהראות למשפחה ולחברים.

 

היתרונות שבסטודיו

יכול להיות שעולה אצלך השאלה האם עדיף לבצע צילומי משפחה בסטודיו או בטבע. על מנת להבין מדוע הסטודיו הוא האופציה הטובה ביותר, חשוב לעבור על היתרונות שלו. שלא כמו צילומי חוץ, במקרה של סטודיו, אין זה משנה באיזה יום בשנה החלטת לבוא, התנאים תמיד יהיו אידאליים. אפשר להצטלם בשעות שונות ואפילו ביום מעונן כיוון שהסטודיו סגור ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר.

יתרון נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא המסגרת. הסטודיו סגור והוא מקל על ילדים רבים להישאר בעניינים ולא לברוח, עם העיניים, עם המחשבות או אפילו ממש באופן פיזי. האווירה נעימה, מקבלת והילדים נהנים במהלך הצילומים לא פחות מההורים ורואים זאת בתוצאות.

 

צילום משפחה רק עם צלמת מנוסה

בעבר הרחוק, משפחות רבות היו מגיעות לסטודיו לפחות פעם אחת בחייהן ומצלמות בהן את כל חברי המשפחה. היום, כשלכל אחד ואחת מאתנו יש מצלמה במכשיר הנייד, הצילום הפך להיות פשוט, אך הוא לא מקצועי ולא של כל המשפחה. הניסיון של הצלמת עושה את ההבדל והוא בא לידי ביטוי בכל תמונה.

החוויה של הגעה אל הסטודיו לצורך ביצוע צילומי משפחה היא בלתי נשכחת ועליה להיות בסביבה קשובה, נעימה ולהתבצע על ידי בעלת ניסיון, ולא – אין משמעות אמיתית ליום זה. הסטודיו פתוח בשעות נוחות שמתאימות לצילום של כל המשפחה, הוא מתבצע בחלל מאובזר ועל ידי אשר למדתי את התחום, התמחיתי וצברתי ניסיון רב. אני מזמינה אותך ליצור קשר, לשאול שאלות, לשמוע עוד על החוויה ולקבוע מפגש ליצירת צילומים משפחתיים בלתי נשכחים. 0542478730