האם כדאי לעשות צילומי הריון?

האם כדאי לעשות צילומי הריון?

התשובה ללא ספק כן! זו מזכרת לכל החיים!
בואו נדבר על צילומי הריון במיוחד בילד שני,
אין דבר יותר מתוק מצילומי הריון בילד שני כאשר יש אח בכור שמשתתף גם הוא בצילומים.

הילד מנשק את הבטן שלך, את אחיו או אחותו לעתיד, פשוט להתמוגג! ממש גורם לדמעות מאושר. וכמובן שעושים צילומי הריון מקבלים אצלי גם צילומי משפחה שמומלץ לפתח אצלי את אחת התמונות של צילומי המשפחה והריון על קנבס ולתלות בסלון, תאמינו לי שזה הכי יפה ומתוק בעולם.

צילומי הריון | תמונות הריון שמרית חן

הבת שלי בת 12 והיא עדין שומרת על הקיר שלה את התמונות משפחה שעשינו לפני 7 שנים שהייתי בהריון עם אחיה הקטן. עכשיו קבלו ממני באהבה כמה טיפים לצילומי הריון מוצלחים:

אם יש אחים או אחיות עדיף לעשות את הצילומים אחרי שהאחים ישנו טוב ככה הם ישתפו פעולה ולא יהיו עייפים.

טיפ שני בשביל שיהיה לך יותר קל בצילומים אני ממליצה שהילדים והבעל יבואו לצילומי משפחה ולעוד כמה תמונות איתך ואז הבעל והילדים ילכו. לרוב, עושים את הצילומים בשעות הבוקר אז הבעל והילדים לא חייבים לקחת יום חופש הם יכולים פשוט לאחר קצת כך שבעלך ייקח את הילדים למוסדות והוא ילך לעבודה.

צילומי הריון זאת גם דרך נהדרת לקבל את הגוף שלך ואת השינויים שאת עוברת בצורה טובה יש כאלה שיאמרו שזה אפילו סוג של חיזוק פסיכולוגי או חיזוק לנשמה ולביטחון העצמי שלך. וזוהי עוד סיבה מדהימה לעשות צילומי הריון. זו החוויה המדהימה שאת עוברת במהלך הצילומים זה המוסיקה האווירה של לעשות משהו כיף שאת במרכז שלו לא הבעל לא הילדים ולא עבודות ומטלות הבית. אלא, זה לצאת מהשגרה ופשוט להנות!

אשמח לארח אותך אצלי בסטודיו באהבה תתקשרי עכשיו 054-2478730 או השאירי פרטים
כותבת המאמר שמרית חן סטודיו לצילום צלמת הריון, ניו בורן, גיל שנה וחלאקה מזה 10 שנים.

כתיבת תגובה