צילומי סמאש קייק לתינוקות – צילום שהוא חוויה של פעם בחיים

צילומי סמאש קייק לתינוקות – צילום שהוא חוויה של פעם בחיים

מהם צילומי סמאש קייק? האם צריך להסביר לתינוקות מה עליהם לעשות? האם הצילומים מתקיימים בשעות שנוחות לתינוק?

 

התינוק או התינוקת שלך כבר גדלו והגיע הזמן לחשוב על חגיגת יום הולדת שנה? זה הזמן לעשות משהו מיוחד באמת. לקראת גיל שנה התינוקות כבר מתחילים להבין את המתרחש סביבם. הם מתקשרים, פעילים וכמובן, חמודים. זהו הגיל המושלם לחוויית סמאש קייק, צילומים עם עוגה שבסופו של דבר גם נהרסת.

צילומי גיל תאומים | שמרית חן צלמת

האם יש צורך להפוך את יום ההולדת לאירוע מיוחד?
נכון, בסך הכל מדובר ביום הולדת שנה, אבל רוב ההורים נרגשים ובכל מקרה מתכננים לעשות סביב יום זה אירוע מיוחד. במקום (או בנוסף) להזמין אורחים הביתה ולתת לתינוק לאכול את העוגה, בנימוס, מאפשר יום הצילומים למשפחה ליצור תמונות נפלאות, מצחיקות ומרגשות של התינוק ולהעניק לו חוויה יוצאת דופן. זו ההזדמנות של התינוק לעשות כל שירצה עם העוגה: לאכול, לגעת, למרוח ובקיצור, להיות תינוק סקרן.

 

קצת יותר פרטים על צילומי סמאש קייק
יום הצילומים הוא יום מיוחד במינו. העוגה תהיה מוכנה במיוחד לתינוק ואז מתחיל הכיף. האווירה תהיה נעימה ומהנה כבר מהרגע הראשון. לאחר היכרות ושהתינוק מרגיש נינוח, אפשר להתחיל להכין את הסט של הצילומים ולעבור לתלבושת הרצויה. אין מה לדאוג, היא לא אמורה להישאר נקייה (וגם לא תישאר כזו). לאחר שהכל מוכן, אפשר להתחיל לצלם. במהלך הצילומים לתינוק מותר לגעת בעוגה, מותר לדרוך, לטעום, למרוח והמצלמה תתעד את כל זה.

 

הנינוחות של התינוק
רוב התינוקות אינם מרגישים שמצלמים אותם. בניגוד אלינו, המבוגרים, אין להם צורך לעשות "פוזות" או פרצופים. ההורים נמצאים בסביבה, הם כבר עוברים היכרות אישית איתי שמרית חן והם כבר יודעים מה לעשות עם העוגה. לא צריך להדריך, לא לעודד, אלא פשוט לתת להם את הקצב המתאים ביותר להשתחרר. הורים רבים מופתעים מהתגובה והסטודיו יכול להתמלא בצחוק במהרה.

 

בחירת הסטודיו לביצוע הצילומים
לבחירת הסטודיו יש משמעות רבה. היא משפיעה על התמונות שמתקבלות בסופו של דבר וחשוב לא פחות, על החוויה כולה. התינוק שהגיע לגיל שנה הוא עדיין תינוק, עם אופי מיוחד משלו – ויכול להיות שהוא יותר חושש מזרים או פחות. יכול להיות שהוא נפתח במהירות – ויכול להיות שיידרש לו זמן. לכן, חשוב מאד לבחור במקום מכיל, לדעת שיש לך ולתינוק זמן, ולא פחות חשוב מכך, לוודא כי הזמנים בהם מתקיימים הצילומים מתאימים לגיל זה.

 

אשמח לענות על שאלותייך
בסטודיו אני שמרית חן מבצעת צילומי משפחה, הריון, סמאש קייק וכל צילום מתחיל בהכנה שמתבצעת מאחורי הקלעים, עוד לפני ההגעה שלך. כחלק מיום הצילומים ניתן לרכוש עוגה מתאימה לבחירתך ובמחיר משתלם במיוחד.

אשמח לשמוע ממך, לענות על כל שאלותייך וללוות אותך ואת תינוקך ביום מיוחד.