צילומי משפחה בתקופת הקורונה

צילומי משפחה בתקופת הקורונה

כמוני כמוכם, גם אני מבלה הרבה עם המשפחה בבית יחד גילינו תחביבים חדשים.
בעלי מטפח את הגינה, בתי הבכורה התחילה להכין ציורים בני האמצעי למד לרכוב על קורקינט ובתקופה משוגעת שכזו הצטרף אל משפחותינו עוד אח קטן! אז מי אמר שמהקורונה לא יוצאים דברים טובים, אה?הקורונה לימדה אותנו להסתכל על חצי הכוס המלאה למרות שיש רגעי תסכול תמיד צריך להסתכל על הטוב כי לא תמיד אנו יכולים לשנות את המצב אלא צריך להפיק ממנו את הכי טוב שיש, כמו שאני אומרת תמיד להפוך לימון ללימונדה. אני יכולה להגיד באופן אישי שאחת הפעילויות הכיפיות והמצחיקות והמרגשות ביותר היא להסתכל על צילומי המשפחה וצילומי הילדים, יצא לנו לראות את צילומי המשפחה שעשינו כשהבת הבכורה שלי נולדה, עשינו לה צילומי ניו בורן מדהימים ואין ספק שלא שכחנו ולא שוכחים את היום הזה, יום של צילומי משפחה, יום משחרר. איזה הרגשה מדהימה זו להצטלם כולם ביחד מחובקים. היום הזה הפך תוך רגע ליום גיבוש מהנה ביותר. עכשיו ממני אליכם קבלו

צילומי משפחה

באהבה כמה טיפים לצילומי משפחה וצילומי ילדים נכונים:

כולנו יודעים שהילדים לא תמיד זורמים בתמונות ולכן עדיף לעשות צילומי משפחה אחרי שהילד ישן שינה טובה וכשהוא באנרגיות טובות. חשוב שהצילומים יהיו מהנים ובאווירה טובה עם צחוק ושמחה.

כדי ליצור אחידות, יופי וסדר בתמונות מומלץ שתלבשו בגדים יחסית תואמים אחד לשני לדוגמא: כולם עם ג'ינס כחול וחולצה לבנה או חולצה שחורה ומכנס ג'ינס כחול חשוב גם להתאפר, לעשות פן ולהתגנדר.

תבחרו לכם פינה בבית שאתם אוהבים תרכזו את כל המשפחה שם ותחשבו על פוזיציות מיוחדות שיתפסו את העין אני אתן לכם דוגמא: להניח את המצלמה על הרצפה עם הפנים לתקרה להתקבץ כל המשפחה בעיגול מסביב למצלמה לשים טיימר במצלמה לצילום אוטומטי וכולם להתכופף מעט לכיוון המצלמה כשאתם מחובקים ו...יש לכם צילומי משפחה מיוחדים ומזכרת נהדרת להראות לנכדים!

"להנציח את הרגע" צילומי משפחה בעידן הקורונה, עוד המלצה שלי זה לעשות כמה צילומי משפחה עם מסכה של קורונה כדי לזכור את התקופה הזאת בטוח שעוד נצחק על זה יחד בעתיד.

מקווה שנתתי לכם השראה אשמח לארח אותכם אצלי בסטודיו באהבה 054-2478730
כותבת המאמר שמרית חן
צלמת הריון, ניו בורן, גיל שנה וחלאקה.